If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Střílečka Bodycount už finišuje

Tvůrci poskytli EG rozhovor+obrázky.

Arkádová střílečka a svým způsobem duchovní nástupce Black z PS2, Bodycount, už finišuje. Hry se dočkáme někdy v létě letošního roku pro PlayStation 3 a Xbox 360, zřejmě v srpnu.

I když Bodycount prý několikrát překročil svůj rozpočet, týmu došly peníze, z vývoje odešli klíčoví lidé, hra se blíží zdárně k vydání. Tvůrci tyto konkrétní zvěsti přímo nepotvrdili, ale přiznali, že vývoj nebyl zrovna ideální a bezproblémový.

V současné době je ale Bodycount už skutečně ve finiši: "Funkce máme ve hře všechny, už žádné nepřídáváme. Teď hru balancujeme, testujeme a nasloucháme reakcím hráčů z cilového publika," řekl Eurogameru game director Andrew Wilson.

Vývojáři jsou si vědomi ostré konkurence - ostatně multiplayerové FPS jsou ten nejvíc přeplněný trh, který ve hrách nyní existuje. Tvůrci na to ale chtějí oklikou a spíše arkádovou hratelností. Jsou si vědomi, že všichni budou chtě nechtě porovnáváni s Call of Duty a z takového porovnání prý nikdo nevyjde pozitivně. Call of Duty má podle vývojářů Bodycount velkou výhodu v neustálém pilování stejné hratelnosti skrze nespočet pokračování. "S tím nemůžete soupeřit, s tím vás budou jen všichni porovnávat a to nedopadne nikdy dobře. Důležité je proto zariskovat a zkusit něco nového. Pak vás moc lidí srovnávat nebude," řekl Wilson.

Podle Wilsona se to už děje i u ostatních stříleček, u kterých si vývojáři uvědomují "nedotknutelnost" Call of Duty. "Jen letos vyšly věci jako Bulletstorm a Brink a postupně vidíte, jak lidi zkoušejí něco nového a díky tomu jsme svědky spousty inovací," dodal Wilson v rozhovoru pro EG.

Kromě arkádového přístupu chce Bodycount uspět také zničitelným prostředním a řetězovým zaíjením, mimo jiné také pomocí speciálních zabití, což může vzdáleně připomínat Bulletstorm. To všechno jak v singleplayeru, tak v multiplayeru či kooperativním režimu. Jasný prim bude ale hrát multiplayer.

Bodycount bude pohánět Ego engine, známý zejména ze závodního GRID, DiRT, nebo Operation Flashpoint: Red River.

Tagged With
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments