
Článek | GLOSA: Jak TitanFall právě zařídil tunu exkluzivit na Xbox One
Co se bude spřádat za okny vydýchaných zasedaček?
Článek | GLOSA: Jak TitanFall právě zařídil tunu exkluzivit na Xbox One
Co se bude spřádat za okny vydýchaných zasedaček?
Článek | GLOSA: Shield za 2 stovky
Rozjímání o touze po hraní v posteli.
Článek | GLOSA: Koho baví být neustále zklamáván?
Jak v Excelu fungování branže chybí jeden vzoreček a proč dochází k vytváření nenaplněných očekávání.
Článek | GLOSA: Sbohem, EA Czech
Martin Schovanec komentuje jejich přínos pro rozvoj trhu.
Článek | GLOSA: Ken Levine jako sobecký blázen méně škodlivý než dysfunkční BioShock 4
Honza Doskočil rozebral včerejší šokující novinu.
Článek | GLOSA: Penězovody schopných Warhorse
Proč si na ně Honza Doskočil poupravil názor?
Článek | GLOSA: Když hry podvádí
Michala Jonáše štve nefér přístup některých her.
Článek | GLOSA: Jak jsem si (ne)zahrál betu The Elder Scrolls Online
Martin Frey byl rozčarován z amatérského instalátoru.
Článek | GLOSA: Díky za každý neakční zážitek
Aleš Harazim se zamýšlí nad zvláštními žánry her.
Článek | GLOSA: Hrozba megalomanské nemoci Kingdom Come
Honza Doskočil v druhé straně mince po preview upozorňuje i na zmatek okolo tří aktů.
Článek | GLOSA: Rok ve znamení zklamání?
Testují výrobci s koncem generace, co vše zákazníci vydrží?
Článek | GLOSA: Krást se nemá, áno?
Martin Schovanec o stádiích, kterými si už hry prošly.
Článek | GLOSA: Chutě na nikdy nedokončené modifikace
Agarwel Idiriz přemítá o předělávkách The Elder Scrolls.
Článek | GLOSA: Co je pořád skvělé a co setrvale špatně
Pavel Oreški vyjmenoval své NEudálosti.
Článek | GLOSA: Jací zákazníci, takové hry jako Flappy Bird
Honza Doskočil: V čem je prospěšná kauza s ptáčkem?
Článek | GLOSA: Příliš fotorealistická grafika kladem nebo záporem?
Agarwel Idiriz se zamýšlí nad technologií hry Get Even.
Článek | GLOSA: Vymřou letos Lets Play videa kvůli politice YouTube?
Pohled Honzy Doskočila na vyhrocenou kauzu o $$$.
Článek | GLOSA: Proč si myslím, že Steam Machines budou propadák
Aleš Harazim se zamýšlí nad konzolemi od Valve.
Článek | GLOSA: Jak to, že AAA hry vždy trvaly Čechům tak dlouho?
Autor Mafia fanstránky o královské disciplíně kreativců.
Článek | GLOSA: Prodělávání obchodů na nových konzolích
Martin Schovanec z Xzone odkrývá matematiku.
Článek | GLOSA: Střílení naprázdno od Warhorse s Kingdom Come
Zahajujeme pilotní provoz nového názorového formátu.
Článek | GLOSA: Pozvolné a nestřílecí kráčení Aliena do nejistoty
Daniel Krásný se ptá: Přijmou masy takovou krabicovku?
Článek | GLOSA: Je délka her rozhodující?
Martin Frey o silně zavádějícím pojmu u Broken Sword.
Článek | GLOSA: Nesamozřejmé normálnosti
Martin Schovanec o plíživých změnách českého trhu.
Článek | GLOSA: První vyhrání v exkluzivitách z kapsy vyhání
O tajemství kouzla TitanFall a přehlížené Achillově patě Xboxů.