Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Veteráni Falloutu a Skyrimu udělají RPG Wyrdsong v otevřeném světě

Do Portugalska na Unreal Engine 5.

Zahajovací stream Gamescomu byl bohatý na nové herní značky namísto pokračování zavedených sérií. Mezi ně patří dílo nového studia Something Wicked Games nazvané Wyrdsong.

Pozornost upoutává díky tomu, že pochází od veteránů z Bethesdy a Obsidianu, kteří dělali na Skyrimu, Fallout 4, Fallout 76 či Fallout New Vegas. Nejzvučnějším jménem je Jeff Gardiner, který zastával role hlavního producenta či vedoucího projektu. Dalším do party je Charles Staples, ředitel designu z Obsidianu (The Outer Worlds).

Půjde o gotické RPG z polohistorického otevřeného světa Portugalska během středověku. Tvůrci se tímto prostředím inspirovali během poslední dovolené před covidem, což je motivovalo ke studiu tématu, čtení knih o Templářích a nalezení díry na trhu.

Hra je zatím ve velmi rané fázi, ale poběží na Unreal Engine 5. Inspirovat by se chtěla také stylem Elden Ring, čili odmění hráče za trpělivost.

Studio má v tuto chvíli jen patnáct zaměstnanců, ale časem se rozroste na necelou stovku. Pomoci by v tom měla investice 13 milionů dolarů od NetEase. Datum vydání tedy zatím není známo, více na homepage.

Read this next