Zatčený šéf Megaupload je nejlepší hráč MW3 na světě

Multimilionář, podivín, hráč.

Jistě jste už o tom slyšeli. Policie nedávno zatkla šéfa Megauploadu, což je stránka, prostřednictví které se sdílely převážně ilegální soubory jako filmy, hry, hudba a software. Majitel Megauploadu říkající si Kim Dotcom, vlastním jménem Kim Schmitz, si díky tomuto webu přišel na dost peněz.

Na dost peněz, aby měl obrovskou sbírku luxusních automobilů, neskutečnou vilu na Novém Zélandu, kterou si koupil za 30 milionů dolarů a měl také dost času. Dost času na hraní multiplayeru Modern Warfare 3, samozřejmě.

Online totiž vystupuje pod přezdívkou MEGARACER a právě tento gamertag je na prvním místě Xbox 360 žebříčku v Modern Warfare 3. Na svém kontě má 180 980 killů a podle statistik hraje zhruba 6 hodin denně. Dokonce je na prvním místě se 29 129 killy i minulý týden, kdy došlo k jeho zatčení.

Ostatně, ještě předtím, než se z něj stal multimilionář díky Megauploadu, byl Kim Dotcom velký hráč a měl i svou vlastní ligu v Quake 2 - Liga.net. Akorát byl trošku přísný a vyhazoval z ligy všechny lidi, kteří ho dokázali v Quake 2 porazit. Jo, a podváděl pomocí botů.

Teď už si pravděpodobně online nějakou dobu ve vězení nezahraje.

- komentáře (39) Latest comment před 4 měsíci

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

  • Metalistic #1 před 4 měsíci

    Že se až takové prachy točily v Megauploadu jsem nečekal. :D
    A to že byl nejlepší v MW3? To mě nezajimá. Kdyby v Battlefield 3 MP, budiž. :lol:
  • Falgo #2 před 4 měsíci

    Teprve až se stane nejlepším hráčem Quaka, tak budu ohromen :)
  • JohnMarston #3 před 4 měsíci

    jaky mel K/D?pocet killu nerozhoduje xD
  • Bearg #4 před 4 měsíci

    Příspěvek smazán ve 21:32:30 23-01-2012
  • elypsa #5 před 4 měsíci

    Teď bude mít dost práce s mýdlem ve sprše.
  • Hajtaurcze #6 před 4 měsíci

    OMG redakce četli jste si vůbec jak došlo k zatčení?(všechno mu zabavili podle všech je to obviněnej člověk ale ani nezačal soud jak je možné, že na základě žaloby si pro Vás a vaše kolegy se vším co vlastníte přijedou a nikoho nezajímá nějaká presumpce neviny nebo rozhodnutí soudu!!) třeba taky nějaký fakta jak si pro něj FBI přišla jen na základě žaloby z jedné strany a tím pádem postup byl naprosto neakceptovatelný zkrátka podle Vás podvodník ale ukažte mi server nebo spíše nějaké uložiště, které netrží primárně z nelegálního obsahu!!!! jediné co tak možná byl trnem někomu v oku tak se mu chtějí pomstít ale co takovej rapidshare, hellshare a tisíce dalších to je prostě nemožný aby zrovna on byl ten nejhorší když stovky jiných jsou všude kolem... jen podotknu nezastávám se ho ale ten postup jak to vše proběhlo hraničí se zákonem..
  • Lukinsons #7 před 4 měsíci

    zajímalo by mě proč je v článku zmíněno kolik stálo jeho sídlo :idea:
  • mikeyboy_offlimits #8 před 4 měsíci

    popravdě celej tenhle zatah mi přijde dost jako pokus co veřejnost dokaže překousnout

    1) FBI zadržela na Novém Zélandě fina/němce, jehož firma sídlí v Hong Kongu a servery ma na thaiwanu .... pokud vam uz tohle neprijde ujety tak nevim

    2) v zadnym clanku se nemluvi o konkretnich obvinenich, vsechny popisuji jen kolik mel penez, aut a domu ... coz neni nic jinyho ne snaha postvat proti nemu verejnost

    3) kdyz si zakladate ucet na megauploadu, tak mam pocit ze souhlasite s tim ze zodpovidate VY za obsah kterej sdilite, takze on za to nenese zadnou odpovednost
    ( tudiz i zatim neoznameni konkretniho bovineni )

    4) cely je to v podstate odzkouseni SOPA, kdy za obsah VZDY odpovida majitel serveru a musi si to hlidat ... kdyz to neprosadili primo tak proste zkousi co si muzou dovolit

    5) who cares kolikatej byl v MW3 :D :D

    cela ta kauza je hodne na bliti, proste z principu veci :)
  • vodny_cz Ověřeno Redaktor, Eurogamer Czech Republic #9 před 4 měsíci

    Megaupload využívala 1 miliarda lidí, zabíral 4% internetu a je jasné, že se tam sdílely nelegální soubory. Nicméně spousta lidí tam sdílela rodinné fotky/videa, firemní soubory, vlastní díla a už jen z toho důvodu je podle mě úplné vyřazení z provozu protizákonné. Navíc prémiové služby fungovaly podobně jako u Rapidshare a jim podobných, čili byly placené. Pokud tedy FBI sbalila Megaupload, mohla by tímto způsobem zlikvidovat všechny podobné stránky, včetně českého uloz.to a s tím nemohu souhlasit.
    Editováno od vodny_cz v 23/01/12 @ 17:59
  • JKross #10 před 4 měsíci

    A tak jasně, ať si potíraj pirátství, ale ne tak, že všechny chytnou za gule...
  • Hajtaurcze #11 před 4 měsíci

    PŘEEESNĚĚĚ tak hlavní je, že zabavila nejen majetek Dotcoma (na základě čeho??) ale majetek včetně autorských práv miliardy uživatelů a miliony registrovaných uživatelů (myslím opravdu těch co tam měli citlivá data nebo data jako např dokumenty, videa, prezentace aj..)sakra jak si tohle může někdo dovolit!!!!!!!! jen je zajimavé, že se ti lidé ke svým datům zatím tak nějak nehlásí asi mají strach z těch FBI keců na www.megaupload.com
  • assassinator #12 před 4 měsíci

    Metalistic - Trošku joke, v BF může bejt nejlepší každej
  • mikeyboy_offlimits #13 před 4 měsíci

    @Hajtaurcze jo no to co je ted na megauploudu je dost des ... co ma sundani stranek spolecnyho s pranim penez a vydiranim :/
  • Falgo #14 před 4 měsíci

    @Hajtaurcze Naprosto souhlasím. Tohle je něco naprosto děsivého, že americká justice zatkne Němce, který pobývá na Novém Zélandu. A to jenom z důvodu žaloby od Universal Music, která už jednou megaupload "zavřela" (opět bez jakéhokoliv soudního rozhodnutí a to žádná SOPA ani PIPA nebyla schválena a jim to projde jen tak).

    Mrzí mě, že na Eurogameru se tahle problematika nerozebírala už dříve.
  • Hlenel #15 před 4 měsíci

  • jonas1305 #16 před 4 měsíci

    @-RAMMSTEIN- opět inteligentní poznámka :D
  • Strec #17 před 4 měsíci

    No mě zajímá jak budou vyplácet odškodny těm co to měli zaplaceny (nějakej melounek lidí by to mohl být) a jak budou vysvětlovat a nahrazovat ztraceny firemní, osobní data.
    Mě osobně, kdybych si tam zálohoval fotky a jako náhodou by se mi rozjebalo PC a najednou ještě toto (takže 6 let fotek v prde...) asi bych chtěl vraždit. Naštěstí si to zálohuju 3x a i tak tomu nevěřím :D.
    Jinak není náhodou ještě ta SOPA a PIPA v "jednání", tudíž neschválená? Tak ják můžou postupovat podle ní.

    Co takhle aby někdo nahodil nelegální obsah na vládní stránky a pak je někdo nahlásil, nezájem byl by tam nelegální obsah... zrušit a za katr :D.
    Editováno od Strec v 23/01/12 @ 19:19
  • necrosrandist #18 před 4 měsíci

    Pořád nechápu proč zatkli jeho, byť to sympaťák zrovna není, a ne uploadery, kteří na servery nahrávají všechno možný. To je jako zabásnout ředitele pošty, protože někdo poslal balík vypálených dvdček s filmama. Naprostá blbost!!!
  • mikeyboy_offlimits #19 před 4 měsíci

    @necrosrandist to je praveze to: dnesni legislativa musi honit ty co uploaduji ... SOPA persekuuje servery co to poskytuji ;)
  • Strec #20 před 4 měsíci

    @necrosrandist Protože si už neví rady, tak hledají viníky jinde... klasická USA. A ještě to svoje jednání chtějí zlegalizovat.
    Editováno od Strec v 23/01/12 @ 19:22
  • necrosrandist #21 před 4 měsíci

    Tak tohle je americký sen…:confused:
  • Robin_CZ #22 před 4 měsíci

    Opravdu se mi libí jak je na všech informačních stránkách tučně napsané:
    "zavření megauploadu nemá se SOPA nic společného"
    Bullshit!
  • Strec #23 před 4 měsíci

    @Robin_CZ Dobře pokud měl na hlavě popel, budiš. Ale co lidi co dali peníze za uložiště, co ty data...
    Měli prostě zablokovat uploudování a napsat na stránky info, že si lidé mají vybrat svá data, že se stránka ruší. Vláda, tak okradla lidi o peníze a možná ještě cennější data... pokud si je FBI nenechala pro sebe (ty data). Je možny, že to s tím SOPA, třeba opravdu nemělo co společnyho, ale... je tam ale.
    Editováno od Strec v 23/01/12 @ 19:30
  • ChewieDC Ověřeno news editor, reviews, Eurogamer Czech Republic #24 před 4 měsíci

    @Hajtaurcze mimochodem, tahle news se zcela očividně nezabývala zatčením a proč, ale tím, že je gamer. někdo to zcela zdá se nepochopil.
  • Hajtaurcze #25 před 4 měsíci

    @ChewieDC pochopil jen mě štve, že redakce vycucla jen to na co chtěla nalákat případné čtenáře. a jediné co takl prachy, megavila, nelegální obsah... ale, že je to týpek co rapidně bojoval proti terorismu nikdo nenapsal...
    Editováno od Hajtaurcze v 23/01/12 @ 20:58
  • NakasiBMW #26 před 4 měsíci

    Hey to byl majitel MU? Já toho trotla znám z videí na YT, děs! Kolik má rating?

    Frajer teď bude sdílet svojí díru...
    Editováno od NakasiBMW v 23/01/12 @ 21:15
  • uzivatel #27 před 4 měsíci

    @vodny_cz Hele, kdyz si najmu zednika, at mi postavi zed, a policie ho zavre treba za kradez, tak mi ho budou poustet tu zed postavit z vazby?
  • MX-72 #28 před 4 měsíci

    Ja by som ho zatkol za to hranie MW3 a nie za megaupload :biggrin: :D
  • Gounes #29 před 4 měsíci

  • glowi #30 před 4 měsíci

    Pro mistni mudrlanty jako je Hajtaurcze a mikeyboy_offlimits. Schmitze nezatkla FBI, ale novozelanska policie v souladu s novozelandskymi zakony. Doufam, ze jste slyseli neco o Interpolu.
    Co se tyce serveru, tak byly zabaveny jako dukazni material rozhodnutim soudu. To se jako mely nechat volne ke smazani vseho obsahu?
    Myslite, ze by se to nestalo?
    Taky byste potom nadavali, ze smazali legalni data, nebo by se oslavovalo, jak vas dealer copyrightovaneho obsahu vyzral na FBI?

    Jinak ve smluvnich podminkach sluzby bylo, ze muze byt ZASTAVENA kdykoli bez udani duvodu, takze dulezita data tam mohl bez zalohy ukladat jen idiot.
  • mikeyboy_offlimits #31 před 4 měsíci

    @glowi Ano o interpolu jsem slysel, ale byl zatcen interpolem na popud/zadost FBI, proto bude taky vydan do USA .... nebo pockej vydavaji ho do USA protoze na Novým Zelandu nekoho vydiral ? To nejak nesedi ne ? ... a pokud byly servery na Tchaiwanu zabaveny interpolem, tak proc je na megauploudu vyjadreni FBI a ne Interpolu bo Tchaiwanskych policejnich slozek

    At se na to podivas jak chces tak je to proste zkouseni jak daleko muzou zajit v perseukuci podobnejch spolecnosti :( ... a clanky o cele kauze se zabyvaji spis tolik kolik mel aut nebo co hral, a trochu unika podstata veci

    "Jinak ve smluvnich podminkach sluzby bylo, ze muze byt ZASTAVENA kdykoli bez udani duvodu, takze dulezita data tam mohl bez zalohy ukladat jen idiot." v tomhle mas pravdu :)
    Editováno od mikeyboy_offlimits v 24/01/12 @ 05:57
  • neorich #32 před 4 měsíci

    Jeho statistiky v MW jsou nepodstatné, protože dřív mu bylo dokázáno použití Botů. Co se týká Megauploadu, tak za pár měsíců zase pojede, nejlepší právníky si nejspíš může dovolit, navíc uživatelé ve VOP souhlasí s tím, že zodpovídají za obsah který tam nahrají. Většina nelegálního obsahu se sdílí v zakódované podobě (RAR), tak by mě zajímalo kdo bude každý soubor dešifrovat? Docela bych chtěl vidět žalobu poškozených zákazníků/amerických občanů na FBI. Ono přece jen když každý den odevzdáváte svoji práci a pak vám kvůli FBI nedorazí plat, nebo se opozdí tak je z toho finanční újma, kvůli pozdní splátce vám může naskákat penále. A poškozených bude taky docela dost.
  • Wint3r #33 před 4 měsíci

    @glowi Ha ddíky za vysvětlení, jsem si říkal, co je to za blbost, jak mohla FBI někoho zatknout na NZ, když jejich jurisdikce je jenom v USA, nebo se pletu?
  • MrSanta #34 před 4 měsíci

    @Wint3r Nepleteš. V každém suveréním státě může zatýkat vždy jenom místní policejní složka. Že zatkne na popud někoho jiného je už věc druhá.
    Celá tahle situace mi přijde jako trestání posla za špatné zprávy. Je nemožné došlápnout si na uploadery závadného obsahu, tak sundáme celou stránku :(
    Celá legislativa kolem ochrany autorských práv je dojebaná. Třeba placení autorských poplatků při nákupu flashky - to je prostě luxus.
    Moc ale nevěřím, že bude nějakým způsobem odsouzen k nějakému vážnému trestu. Pokud mu klasicky nenapaří neplacení daní. Taky jsem zvědav jak to bude s jeho vydáním k trestnímu stíhání.
    V každém případě nás čeká pěkné tóčo - chlapec je evidentně za vodou, takže právníky si jistě najme špičkové.
    Editováno od MrSanta v 24/01/12 @ 10:44
  • Paratus #35 před 4 měsíci

    @Stormer: No myslím si, že až ak nezajímavý život nevedl.
  • ShadowKiller #36 před 4 měsíci

    Vznikla nám tady pěkná diskuze :D
  • Daidalos66 #37 před 4 měsíci

  • Daidalos66 #38 před 4 měsíci

    @Stormer Kazdy ma ruzne zaliby, nekdo chodi do posilovny, nekdo do knihovny, nekdo rad sleduje serialy nebo telenovely, nekdo hraje hry a nekdo hraje CoD
  • Coffin.Corner #39 před 4 měsíci

    @MrSanta Jenže v americkém právním systému platí, že na obhajobu nesmí být použity prostředky které byly nabyty činností jež je součástí obvinění. Jinak řečeno, peníze které vydělal za provozování Megaupload nesmí použít na zaplacení svých právníků...
    A také musíš brát v potaz že nebyl obviněn jen za porušování autorských práv, ale i za praní špinavých peněz a obchodování se zbraněmi.
    Vůbec mi připadne tohle černobílé vidění, kdy zlá vláda šikanuje hodné servery pro sdílení dat, poněkud liché. Spoustu podobných serverů provozují mafie a jiné pochybné organizace, které si tím kryjí praní špinavých peněz.
    Nehledě na to, že systémem, kdy odměnami motivují uploadery, aby nahrávali jakýkoliv obsah, si zavařili sami.