Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Anthem si klidně zahrajete i sólově

Šéf BioWare uklidňuje hráče o příběhu v MP.

Po nedávném potvrzení hry na konec března 2019 se v komunitě začaly ozývat sýčkující hlasy, jestli to bude "opravdová" hra od BioWare.

Lidé se zejména báli toho, zda si ji mají Anthem (Alza.cz) kupovat, pokud nechtějí hrát s náhodně přidělenými kolegy z internetu. Případně co mají dělat, když nemají žádné přátele pro hraní online, nebo zda nebude příběh v mulťáku ořezán, pokud přímo oni nebudou tím, kdo činí zásadní příběhová rozhodnutí.

Ředitel studia Casey Hudson se tyto obavy rozhodl adresovat v oficiálním blogu, ještě před slíbeným předvedením hratelné verze na červnové E3 (na akci EA Play).

"Měl jsem o tohle strach rovněž. Od hry od BioWare totiž očekávám, že příběh bude vždy o mně. Rád bych si vytvořil svou postavu a rozhodl, co se stane dál, než se stanu hrdinou. Ten strach je logický, protože dosavadní multiplayerové hry dosud příběh nezvládly moc dobře," uvedl v narážce na Destiny a další.

Celý design Anthem má být dle něj navržen tak, aby těmto problémům poskytl specifické řešení. Tvůrci prý tvoří unikátní zážitek, kde máte kontrolu nad vlastním příběhem, avšak tento váš příběh se odehrává v neustále se měnícím multiplayerovém světě.

A přestože nejlepší částí Anthem má být hraní online společně s komunitou, klidně si dle Hudsona můžete zvolit, že budete absolvovat příběh jen s vašimi již známými přáteli, nebo jen sólově.

Zní to, jako by se BioWare snažili o udělání druhého Destiny, které však staví na silných stránkách série Mass Effect. Krom toho ředitel studia oficiálně potvrdil, že design nového Dragon Age bude odlišný od Anthem. Na pokračování oblíbeného fantasy RPG prý momentálně maká speciální tým zkoumající jeho budoucnost.

Read this next