Specifika Thiefa na PC

V čem všem bude jiný oproti konzolím?

Ještě předtím, než se dnes v 15:00 ve světě objeví první recenze, tu máme podrobnosti, v čem bude speciální PC verze v pátek vycházející simulace středověkého zlodějíčka v češtině.

Thief v krabici nakonec nebude podporovat rozhraní Mantle pro rychlejší běh grafiky. Dostane ho až v březnovém patchi, který přidá i AMD TrueAudio, za což se výrobce všem zákazníkům omluvil. Naopak jiné technologie AMD, jako CrossFire a Eyefinity pro více monitorů, už základní hra podporuje. Hardwarové nároky zveřejněné v lednu odpovídají těm finálním.

Jako jiné vlastnosti PC verze oproti konzolím vypíchli Square Enix snad již samozřejmou integraci myši s klávesnicí, takže veškeré kontextová menu jsou klikatelná. Specifické rozhraní dostane i výběr zbraní či nastavení grafiky. V něm půjde změnit rozlišení, obnovovací frekvence, vsync či upravit 3D zobrazení.

Hráči si budou moci přizpůsobit FOV (zorné pole), kvalitu textur a jejich filtrování, úroveň stínů, odrazy, depth of field, efekt parallax occlusion mapping, SSAA, FXAA a tzv. tvrdé stíny. Majitelé karet od Nvidia si žijí 3D Vision, SLI nebo zobrazení na vícero monitorech.

Thief půjde hrát s X360 gamepadem, podporuje 4K monitory a obsahuje režim pro benchmarkování. Systém ukládání pozic umí automatické i manuální, stejně jako v Deus Ex: Human Revolution. Co se týče Steamu, nechybí achivementy, komunitní žebříčky a vyměnitelné kartičky.

Čtěte také: technické zaostávání Xbox One verze oproti PS4, shrnutí první recenze, neupravovaný průchod celou misí, rozhovor o lokalizaci s Mondym či video-preview.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna