Konzolové DayZ je vzdálenější, než se myslelo

A proč tvůrci vítají H1Z1 i odchod Deana Halla?

Ota Vrťátko z marketingového oddělení Bohemia Interactive Studia poskytl portálu iDNES.cz obsáhlý rozhovor, v němž prozradil pár novinek.

Práce na konverzi DayZ pro PlayStation 4 jsou prý v plném proudu a nic zásadního je nebrzdí. Přesto určitě nevyjde letos, když doufá, že koncem roku teprve bude možné sdělit datum vydání. To může být trochu zklamání vzhledem k oznámení portu už vloni v létě.

Docela překvapivě, ne úplně předpokládaně, se Vrťátko vyjádřil k medializovanému odchodu zakladatele hry Deana Halla: "DayZ nyní vytváří tým více než sedmdesáti lidí a je to zcela jiný typ práce než ten v malém studiu. Po zralé úvaze jsme my i Dean usoudili, že pro budoucnost DayZ je to ta nejlepší varianta."

Bohemka prý jinak vítá, že se objevily klony jako H1Z1, protože mohou být přístupnější pro jiný typ publika než komplexnější DayZ. Jeho rychlý třímilionový odbyt za úvodní rok ale dle slov Vrťátka stále nepředehnal celková čísla série ArmA, v tomto směru má prý simulace přežití se zombíky co dohánět. Kompletní rozhovor čtěte na iDNES.

Reklama

Přeskočit na komentáře (2)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna