Hustota nad rozlohou. To razí Horizon: Zero Dawn

Jiný přístup než Just Cause 3.

Větší ještě automaticky neznamená lepší. Tento slogan platí v řadě oblastí včetně her a nyní se nad ním zamyslel výkonný producent z holandského studia Guerrilla Games, kde kutí ambiciozního konkurenta Far Cry Primal či Ark.

Do jejich významné PS4 exkluzivity Horizon: Zero Dawn by se chtěli vyvarovat honbě za co největší rozlohou herní mapy, jakou předvádí naposledy třeba Just Cause 3.

"Když se bavíme o otevřených světech, měli bychom se ptát, jak hustě je taková mapa osídlená a jaké aktivity hráči nabízí. Nebo to je pouze mapa, kde běžíte z jednoho konce na druhý a není tam absolutně nic?"

Mark Norris pro latinskou edici IGN zdůraznil, že se hodně soustředí na kvalitu obsahu na mapě, počet sekundárních misí i to, jak rozprostřou celý příběh po celém herním světě. Přesné srovnání s jinými hrami prý nemá, ale udělali si jejich analýzu a nemáme se bát, že by zůstali nějak pozadu.

Horizon: Zero Dawn se objeví letos o Vánocích (předobjednat na Alza.cz), více o něm v oznámení a našem kompletním zpravodajství.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Poptávka po Xbox Series bude převyšovat nabídku několik měsíců. A odchod šéfa Halo Infinite

+ 500 tisíc hodin testování vyústilo ve finální seznam zpětně kompatibilních her, Snoopy Dog napodruhé.

Cyberpunk 2077 na PC by klidně mohl vyjít včas, viník je jinde

+ výhrůžky smrtí tvůrcům, jak to bylo s komunikací?

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna