Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Oficiální návod, jak se zorientovat v přístupu k Anthem

EA, vy nám tedy dáváte + čas dema a omluva Bioware za technické potíže.

Aby se v tom pra*e vyznalo. Je to vlastně taková hra sama o sobě: rozluštit, kdo s čím bude mít kdy přístup ke které verzi hry.

A Electronic Arts asi nedochází, že když je potřeba takový oficiální návod, abyste pochopili, kdy smí kdo co hrát, že to asi není úplně v pořádku. Mělo by tady platit, že v jednoduchosti je síla, ale tohle je pravý opak.

Zákaznická podpora EA HELP zveřejnila na sociálních sítích následující obrázek, díky němuž snad dekódujete, s kterou edicí a službou máte na co nárok:

Celé je to navíc matoucí v tom, že k přístupu k zítřejšímu (1. února) otevřenému demu nepotřebujete žádnou z uvedených předobjednávek ani služeb, protože bude ke stažení pro kohokoli zdarma (jakkoli se infografika snaží vyvolat opačný pocit, za což se později EA omluvili).

Logiku také moc nedává, že kdo má dražší Premium variantu Origin Access, ten kupodivu nebude mít přístup ke zkušební desetihodinové verzi 15. února, nýbrž musí si počkat až do 22. února na premiéru plné verze. Nemluvě o možná nefér rozdílech mezi platformami.

Demo bude oficiálně odstartováno v pátek 1. února v 18 hodin našeho času, nyní ho můžete pre-loadovat z Originu, přičemž klient má 26 GB na konzolích (k hraní vyžaduje mít aktivní předplatné PS PLus či Xbox Live Gold) a 44 GB na PC. Vypnout demo EA prozatím chtějí 4. února v nočních hodinách.

Vše přichází krátce poté, co se BioWare omluvili za technické potíže s nedávným VIP demem jen pro zvané, odkud se postup přenese do otevřeného dema. V blogu byly problémy s nekonečnou nahrávací obrazovkou či nemožností přihlásit se do hry způsobeny přetížením příliš mnoha hráči ve stejnou dobu. Prý však situaci nepodcenili a rozhodně nešlo o poddimenzování kapacity serverů, měli ji připravenu naopak vyšší, než potřebovali.

"Při interním testování předtím jsme narazili jen na ojedinělé potíže, leč ve skutečném světě a zátěži se vše chová jinak, když to ovlivňují poskytovatelé připojení k internetu a domácí sítě hráčů," vysvětlil Chad Robertson, šéf živých služeb z BioWare.

Watch on YouTube

Read this next