V Horizon na PC chybí deformace sněhu, tvůrci se ale neschovávají

+ pokažené vlasy hrdinky.

Už v polovině minulého týdne jsme varovali, že s konverzí této původně PS4 exkluzivity není zdaleka vše v pořádku, což mnohé recenze zamlčely, ale přes víkend to potvrdily další technické analýzy, například od kolegů z Digital Foundry.

Nyní se přišlo na pár dalších problémů, kterými PC port Horizon: Zero Dawn trochu trpí a proč má jen "smíšené" uživatelské recenze (na Steamu jich je 5 tisíc negativních z celkových 8 tisíc).

Pokud si zahrajete přiložený datadisk The Frozen Wilds, zjistíte nemilou skutečnost, že tady chybí deformace sněhu. Přitom ve staré PS4 verzi to bylo a vypadalo to výborně.

Není jasné, proč studia Guerrilla Games a Virtuos tuhle vlastnost nezpřístupnila i PC hráčům, patrně jde jen o nějaký technický problém či chybu, která by mohla být časem vyřešena.

Když hrajete na vyšší framerate než 30fps, možná si všimnete jiného neduhu a to vlasů Aloy, které se nepohybují správně.

Nicméně víkendové zvěsti, že údajně omylem měla vyjít vývojářská verze namísto té finální, se ukázaly být liché.

Tvůrci se nicméně neschovávají a oficiálně komunikují: "Monitorujeme všechny naše kanály a jsme si vědomi technických problémů či padání, které zaznamenali někteří hráči. Vyšetření těchto věcí je naší největší prioritou. Oceňujeme, pokud strávíte čas nahlášením potíží přes Steam, Reddit či naše stránky. Pakliže stále narážíte na chyby, přečtete si také FAQ."

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (19)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna