Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Autory Call of Duty prodejnost nezajímá

Starají se jen sami o sebe.

Když se vaší hry v podstatě automaticky prodávají desítky miliony kusů, nežijete ve stresu z obav z další budoucnosti a nemusí vás nic vzrušovat. Zhruba takový postoj zaujal kreativec Robert Bowling, když se ho na toto téma zeptali na multiplayerovém turnaji v Call of Duty v Sydney.

"Nezajímá nás prodejnost, nezajímá nás konkurence, nesnažíme se nikoho porazit. Soustředíme se pouze na to, abychom vytvořili hru [Modern Warfare 3], která nás i fanoušky bude bavit hrát a na kterou budeme pyšní," řekl podle IGN vývojář ve zjevné narážce na jedovaté šípy opakovaně vystřelované z tábora EA.

Sluší se dodat, že Robert Bowling je jedním z mála zbylých lidí v Infinity Ward, kteří neodešli za svými šéfy do Respawn Entertainment. Ale i na toto má odpověď: "Díky přílivu nové krve ze Sledgehammer jsme se mohli podívat z nové perspektivy na to, co se od značky Modern Warfare očekává. To dovolilo realizovat věci, které by nikdy dříve nebyly možné."

Read this next