If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Bethesda se vyjádřila k délce Dishonored a kontroverze utichla

"Není těžké zneužít otevřené hry, když se nijak nebrání".

Včerejší příspěvky z diskusních fór, podle nichž někteří lidé dokázali pokořit Dishonored za 4 hodiny, donutily k oficiální reakci vydavatele z Bethesdy, aby ještě v zárodku zabránil dezinterpretacím.

"Ano, pokud hrajete na lehkou obtížnost a přeskočíte veškerý vedlejší obsah, obecně není těžké zneužít otevřené hry k rychlému proběhnutí. Takto jsme u nás v kanceláři prosprintovali Skyrim ještě před vydáním za nějaké dvě hodiny," začal na NeoGAFu zeširoka vysvětlovat komunitní manažer Nick Breckon z Bethesdy.

A jak to tedy je konkrétně s Dishonored? "Vzhledem k designu levelů, vzhledem k nezdžování tolika cutscénami a vzhledem k absenci koridorových pasáží nedokáže Dishonored zabránit takovým sprinterům v proběhnutí celou hrou. Avšak tyto proběhnutí nereprezentují běžné hraní, které obvykle zabere 12-20+ hodin, plus opakované hraní pro odlišné konce či využití odlišných nadpřirozených sil," zahnal výrobce veškeré obavy na toto téma do kouta.

Tagged With

Comments