If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Crysis 2 fotoseriál

V této grafice běží plynule i na starším počítači.

V multiplayerovém demu Crysis 2 pro PC nejde kromě obecné úrovně grafiky nastavit vůbec nic dalšího. V interiéru tak nejsou vidět mezi nejnižším a nejvyšším nastavením téměř žádné rozdíly.

Subjektivně jsem měl pocit, že na nižší nastavení kolem vás nelétá tolik prachu nebo na zemi leží méně odpadků. V exteriéru na nižší nastavení občas chybí bilboard v pozadí, celkově jsou ale rozdíly spíše kosmetické. Při zběsilém tempu, v jakém se multiplayer odehrává, to ale ani nepostřehnete.

Obrázky v tomto fotoseriálu jsou vytípány z nejvyššího nastavení grafiky (hardcore) a z jejich popisků se dozvíte mé názory na samotnou hratelnost dema:

V módu Crash site nad mapou krouží mimozemská loď a jednou za čas shodí tzv. POD. O tuto de facto vlajku se pak týmy přetahují, protože když ji máte v blízkosti, přičítají se vám body.
Stejně jako v Crysis 1 má nanosuit jen omezenou zásobu energie. Nicméně za získané zkušeností lze spotřebu různých vylepšení snížit.
Těžké zbraně zpomalují pohyb, a to se mi nevyplatilo, protože konkurenční tým za sérii zabití právě získal smrtící paprsek a já nestačím utéct.
Multiplayerové levely jsou plné zničitelných objektů, zejména skleněných. Ale vodojem k nim bohužel nepatří, prasklý je hned od začátku.
I když jsou budovy hodně poničené i v mapě Pier 17, hráči už je nijak více poškodit nemohou. Škoda, inspirace sérií Red Faction by neškodila.
Přibližně čtvrtina úrovně Skyline. Při skoku z výšky lze snadno propadnout sklem do pařníků a překvapit nepřátele.
Neviditelnost se neaktivuje okamžitě a bez speciálního modulu trvá zamaskování ještě déle. Na druhou stranu, když stojíte, těžko si vás někdo všimne. Pokud tedy nemá aktivované termo brýle.
Obě multiplayerové mapy z dema obsahují vždy více pater a rozlehlé otevřené prostory. Proto je dobré přes nechráněná místa přebíhat v neviditelnosti.
Demo využívá pouze DirectX 9 – i přesto grafika vypadá dobře, hlavně díky rozmazání obrazu a různým filtrům. A i na nejvyšší detaily běží na mém dva roky starém počítači naprosto plynule, což se o původním Crysis říci nedá.
Hra naneštěstí ukazuje, že Crysis 2 je zčásti konzolovým titulem. Ať nápisem Press Start na úvodní stránce nebo asistencí míření v nastavení hry. Ovládání samotné také skřípe – například granát je třeba před použitím vybrat jako zbraň, místo obvyklého zmáčknutí G.
Tagged With
About the Author
Pavel Oreški avatar

Pavel Oreški

Redaktor

Čas s hrami už počítám na dekády, neodmítám žádný žánr, zajímá mě hratelnost a originalita.

Comments