Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Hi-Fi Rush se nadále velmi daří, zejména v recenzích

Ani Game Pass neubližuje odbytu + ohlédnutí tvůrců.

O úspěchu této rytmické akce jsme už jednou psali minulý týden. Tzv. shadow-drop, kdy je nějaká hra oficiálně ohlášena a okamžitě dána k dispozici, se velmi vyplatil.

Teď, po několika dnech, zájem o Hi-Fi Rush neustává. Pořád je čtvrtým nejprodávanějším titulem na Steamu, kde má přes dva tisíce uživatelských recenzí, z nichž je 98 procent kladných. Hře neuškodilo ani zařazení na předplatné Game Pass, i tak se báječně prodává.

To samé v bleděmodrém platí pro ohlasy běžných hráčů na Metacritic, kde od nich v průměru nasbíralo 93 procent na konzolích a 89 procent na PC.

"Parádní animace a grafický styl Jet Set Radio vás chytne a nepustí. Široká škála tutoriálů, vizuálních pomocníků a chytrých mechanismů je přístupný i pro nováčky v žánru. Pozitivní energie sálá z hry v každém momentu," doporučuje hru Polygon. Windows Central se přidali a po pár hodinách konstatovali, že to je čistá, nekomplikovaná zábava a jedna z nejlepších her roku.

Důležité prý je, že hra nevyžaduje extra přesnost, občas vám něco odpustí, na rozdíl od jiných titulů žánru. Hi-Fi Rush prý bezvadně míchá intenzitu a hloubku hack and slash s rytmickými hrami, z čehož vylézá svěží a vibrující zážitek, kdy je každý boj adrenalinem.

Ředitel tvůrců John Johanas z Tango Gameworks v podcastu přiznal, že vývoj začal už v roce 2017, tedy několik let před akvizicí Bethesdy ze strany Microsoftu. Pokoušeli se prý o něco úplně jiného, než dělali dříve, tedy horory. Snažili se o něco, co bude působit nově a změní image jejich studia, ale báli se, že Bethesda projektu možná nedá zelenou, protože je odlišný než většina jejích dosavadních her.

Read this next