If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Hi-Fi Rush se nadále velmi daří, zejména v recenzích

Ani Game Pass neubližuje odbytu + ohlédnutí tvůrců.

O úspěchu této rytmické akce jsme už jednou psali minulý týden. Tzv. shadow-drop, kdy je nějaká hra oficiálně ohlášena a okamžitě dána k dispozici, se velmi vyplatil.

Teď, po několika dnech, zájem o Hi-Fi Rush neustává. Pořád je čtvrtým nejprodávanějším titulem na Steamu, kde má přes dva tisíce uživatelských recenzí, z nichž je 98 procent kladných. Hře neuškodilo ani zařazení na předplatné Game Pass, i tak se báječně prodává.

To samé v bleděmodrém platí pro ohlasy běžných hráčů na Metacritic, kde od nich v průměru nasbíralo 93 procent na konzolích a 89 procent na PC.

"Parádní animace a grafický styl Jet Set Radio vás chytne a nepustí. Široká škála tutoriálů, vizuálních pomocníků a chytrých mechanismů je přístupný i pro nováčky v žánru. Pozitivní energie sálá z hry v každém momentu," doporučuje hru Polygon. Windows Central se přidali a po pár hodinách konstatovali, že to je čistá, nekomplikovaná zábava a jedna z nejlepších her roku.

Důležité prý je, že hra nevyžaduje extra přesnost, občas vám něco odpustí, na rozdíl od jiných titulů žánru. Hi-Fi Rush prý bezvadně míchá intenzitu a hloubku hack and slash s rytmickými hrami, z čehož vylézá svěží a vibrující zážitek, kdy je každý boj adrenalinem.

Ředitel tvůrců John Johanas z Tango Gameworks v podcastu přiznal, že vývoj začal už v roce 2017, tedy několik let před akvizicí Bethesdy ze strany Microsoftu. Pokoušeli se prý o něco úplně jiného, než dělali dříve, tedy horory. Snažili se o něco, co bude působit nově a změní image jejich studia, ale báli se, že Bethesda projektu možná nedá zelenou, protože je odlišný než většina jejích dosavadních her.

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments