If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Jak bude fungovat Kinect v novém Halo

Nejen hlasové přebíjení a házení granátů.

Bylo jen otázkou času, než začne Microsoft implementovat Kinect i do svých dvorních značek a stálic. O Alanu Wakeovi se šušká, Forza 4 se ho dočkala, na řadě je tedy Halo.

Konkrétně připravovaný remake prvního Halo: Combat Evolved, který vyjde 15. listopadu pod názvem Halo: Combat Evolved Anniversary pro Xbox 360 bude obsahovat tři unikátní implementace Kinectu.

Tou první bude hlasové ovládání. Pomocí hlasu budete moci přebít zbraň, házet granáty a přepínat hru mezi zobrazním nového Halo a původního Halo v původním enginu, který bude běžet simultánně na pozadí.

Druhým Kinect prvkem bude tzv. "Analyze Mode" - v tomto režimu budete moci během singleplayerové kampaně pomocí hlasového příkazu "skenovat" herní předměty, na které zamíříte zbraní. Zatím jsou pro tento režim potvrzeny vozidla, nepřátelé, postavy a zbraně. Naskenovaný objekt se pak přesune do tzv. Knihovny (Library), do které budete moci tímto způsobem sbírat předměty.

Třetí a poslední implementací Kinectu bude výše zmíněná Knihovna (Library). Ta bude fungovat jako jakési muzem či rejstřík různých věcí. Do Knihovny pak budete přistupovat pomocí gest rukou.

Je třeba dodat, že Kinect bude v Halo: Combat Evolved Anniversary pouze dobrovolnou a doplňkovou metodou ovládání. Microsoft slíbil, že Kinect nijak neovlivní hratelnost a Halo si tak budete moci užít přesně tak, jak jste ho hráli před lety. A kdo bude chtít na televizi večer řvát "Grenade!", nebo "Reload!", ten si tuto funkcionalitu bude moci aktivovat. Připravuje si tak Microsoft půdu pro hlubší implementaci Kinectu do Halo 4?

Vývojářský deník Halo: Combat Evolved Anniversary.
About the Author

Adam Homola

Contributor

Comments