If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

O příběhu a postavách Final Fantasy 7 Remake

16 minut dlouhý deníček + proč rozkouskovali hru právě takto?

Jednou z her, které byly ohroženy situací okolo koronaviru, ale nakonec vyjdou dle plánu (stejně jako Resident Evil 2 remake), maximálně s párdenním zpožděním kvůli logistice a distribuci, bude 10. dubna Final Fantasy 7 Remake pro PS4.

Square Enix zveřejnili druhou epizodu vývojářského deníčku, který vás vezme za oponu tvorby a zaměřuje se tentokrát na příběh a postavy. Uslyšíte v něm vedle nové hudby povídání tvůrců, grafiků či programátorů o zrodu "jedné z nejočekávanějších her všech dob".

Uvidíte též, jak bylo znovu vytvořeno město Midgar. Součástí hry bude nové horní patro Shinra Building (nebylo v předloze), které otestuje unikátní fyzické schopnosti hrdiny při překonávání překážek v prostředí.

Cover image for YouTube videoInside FINAL FANTASY VII REMAKE – Episode 2: Story and Characters (Closed Captions)

Předělávka jinak skončí v moment, kdy skupina uteče z Midgaru, který byl autory zvolen jako dějiště první kapitoly. Vše ostatní bude až v příštích kapitolách remaku, které vyjdou v příštích letech.

"Pokud bychom chtěli veškerý obsah z originálu nacpat do jediné hry, museli bychom hodně vybírat a zvažovat, co tam dát a co ne, což by se asi fanouškům nelíbilo. Nakonec jsme se rozhodli, že tím nejlepším řešením bude snažit se o co nejvyšší kvalitu a rozšířit příběh. To nám dovolilo soustředit se na věci, které lidé milovali, i jít více do hloubky příběhu než dříve," vysvětlili producenti Yoshinori Kitase a Naoki Hamaguchi.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Final Fantasy VII Remake

Video Game

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments