If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Přínos IWnet pro Modern Warfare 2

V čem má být lepší než dedikované servery?

Včera jsme hned ve dvou aktualitách (zde a zde) psali o tom, že se v Infinity Ward rozhodli u PC verze Modern Warfare 2 opustit dedikované servery a místo toho bude multiplayer podobně jako na konzolích zprostředkováván jako peer-to-peer služba přes jejich IWnet. Infinity Ward konečně odhalili, proč se k tomuto kroku rozhodli a jaké bude mít IWnet výhody oproti starému systému.

– Když jste dříve chtěli hrát multiplayer, museli jste se připojit na nějaký server z dlouhého seznamu. Každý z nich měl svá soukromá pravidla, mody a podobně. Hodně lidí si také vybíralo nejrychlejší servery (podle pingu). IWnet bude dělat tohle všechno za vás. Jenom si vyberete playlist (tedy jakou hru chcete hrát a s jakými pravidly) a IWnet vám automaticky najde hru, která vašemu nastavení odpovídá (najde hru s nejlepším pingem, s preferencemi podle toho, kde právě jste a také hráče s podobnými zkušenostmi v multiplayeru).

– IWnet samozřejmě myslí i na multiplayer s přáteli nebo v různých klanech a týmech. Stačí spustit Private Match (což je v podstatě jako byste měli vlastní privátní dedikovaný server), kde máte naprostou kontrolu nad pravidly hry a další hráči se k vám mohou připojit.

– V IWnetu si můžete také přidávat do kontaktů své kamarády nebo parťáky z multiplayerových týmů. Vidíte, zda jsou online a můžete je také zvát do svých privátních zápasů.

– Největším přínosem IWnetu je prý fakt, že v multiplayeru již nepotkáte žádné podvodníky, boty a podobné. Nemusíte se také bát, že budete zabanováni adminem serveru.

IWnet také samozřejmě ohlídá, aby se online nedaly hrát nelegální kopie her. A nějak se tento výčet nijak nezmiňuje o zpoždění u her, které je u peer-to-peer připojení dost běžné. Jeden komentátor měl u původního článku docela zajímavý postřeh: "Řekněme, že se hraje o velké peníze a lidé jsou z Oregonu, Floridy a New Hampshire. Nejenže by se ping hostitele při takovém zápasu musel blížit nule, ale hráči, kteří jsou od sebe více než tisíc mil, by měli ping určitě vyšší než 150, což není v takovém ligovém zápase myslitelné."

Comments