Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Sestřih z kulek v hlavě ve Sniper Elite 5 a technikálie konzolovek

V čem učinila série největší pokrok?

Už 26. května vyjde pokračování série s odstřelovačem od Rebellionu.

TerminalGamer proto přinesl osmiminutový sestřih z hraní Sniper Elite 5, který se zaměřuje na asi nejvíce pamětihodnou vlastnost hry a to zpomalený průlet smrtící kulky hlavou vaší oběti.

Největším pokrokem, který autoři v tomto dílu učinili, má být přesun k photogrammetry při vytváření grafických podkladů do hry. Je to něco, co dříve jen letmo nakousli v pozdním DLC pro čtyřku, ale v pětce se to už stalo standardem.

Tato metoda prý zařizuje více detailů pro cokoli v herním světě. Skenovali totiž vše, počínaje kameny, stromy, tanky i ostatní dopravní prostředky. Hodně to prý pomáhá pocitu vtažení do hry. Propracovanější budou i zbraně, které vypadají, jako by už byly použité a velmi se podobají skutečným předlohám.

Programátoři také na HalfGlassGaming zveřejnili technikálie týkající se konzolových verzí Sniper Elite 5. Vypustit hru pro old-gen i současné konzole prý byla pořádná výzva, protože ve výkonu PS5 a PS4 je značný rozdíl, když jde o stroj z roku 2013.

PS5 a Xbox Series X verze pošlapou v 60 snímcích za vteřinu, s podporou rozlišení až 4K. Oproti tomu na Xbox Series S dostanete jen rozlišení 1440p, ale též v 60fps.

Staré generace konzolí zvládnou jen zamčených 30fps a rozlišení na PS4 a Xbox One raději autoři ani nepublikovali.

Read this next