If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Z dema Final Fantasy se vyklubal velký hit, dva technické rozbory

Je takřka bezchybné.

Včerejší PS4 demo Final Fantasy 7 Remaku potvrdilo, že se nám tady rýsuje značný budoucí hit a určitě zatím největší hra začátku letošního roku.

Za úvodní den získalo téměř deset tisíc hodnocení pouze na americkém PlayStation Store, kde má pět hvězdiček. Oproti tomu třeba takové Dreams je i po pár týdnech jen na dvou tisíci uživatelských známkách.

Podle technických rozborů je tento moderní převod PS1 klasiky na Unreal Engine 4 takřka bez chyb, již nyní v mimořádně vybroušeném a vyladěném stavu, navzdory spoustě času zbývajícího do premiéry 10. dubna.

Kolegové z Digital Foundry ocenili zejména nasvícení, efekty a kvalitu modelů i obrazu, která v obdobných demech před vydáním nebývá na takové úrovni optimalizace.

Zamrzí snad jedině běh pouze v 30fps, který je však hladký. Mnozí proto doufají v potenciální konverzi na PS5, která by jednou třeba mohla být ve vyšším frameratu.

Hru chválí také VGTech, který hovoří o dynamickém rozlišení na PS4 Pro mezi 2133x1200 a 2880x1620. Na starém modelu PS4 to je pak mezi 1600x900 a 1920x1080, pod nějž to ale klesá jen vzácně.

Final Fantasy 7 Remake měl dle slov tvůrců původně přinést více vedlejších misí, ale aby dokázali zachovat vysokou kvalitu obsahu, raději je vyškrtli a nechali na příští kapitolu, na které se už začíná pracovat. Ve hře také budou různé obleky Cloud, Tifa a Aerith pro sekvence Wall Market.

Comments