Mozek Dragon Age: Z týmu čtyřky zbyla jen kostra

Nic moc vyhlídky.

Na konferenci GDC měl tento týden přednášku Mike Laidlaw, klíčový autor minulých dílů Dragon Age, který však z BioWare loni v říjnu odešel.

Promluvil tam o něčem, co není pro EA úplně pozitivní zpráva, ale zase se to dalo tak nějak vydedukovat. Kvůli soustředění se celého studia na dokončení Anthem, aby stihlo vyjít aspoň na jaře 2019, byly práce na čtvrtém dílu Dragon Age (Alza.cz) prakticky uloženy k ledu.

"Z týmu, který na pokračování tohoto RPG dělal, zbyla jen kostra. Ale o hru nemám obavy, protože Patrick Weekes je výjimečným hlavním spisovatelem a Daniel Kading zase výjimečným hlavním designérem, oba tito veteráni jsou schopni udržet vizi".

Laidlaw také na přednášce ozřejmil důvody svého odchodu: Chtěl prý zkusit novou výzvu, přestože si uvědomoval, že odchody z týmu odsunou vydání Dragon Age 4 na později. Dospěl k tomu, že pokud má někdy odejít, byla to ta nejméně škodící doba pro tvorbu hry.

1

Podle jeho názoru bude vývoj Dragon Age 4 tzv. rebootován, čili nic moc vyhlídky z pohledu hráčů. Byl by prý překvapen, pokud by se plány s hrou nyní nezměnily, takže si dovolil promluvit, o čem měl být příběh, když ještě v Bioware působil:

"Hra se měla soustředit na Solas, jedenáctého apoštola z Dragon Age Inquisition. Odhalení okolo Solas byla zřejmou volbou. Pokud jste hráli Trespasser DLC, víte, co bude logicky následovat".

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna