OK, tohle tech-demo jsme viděli už před dvěma týdny v oficiální kvalitě.

Proč nyní upozorňujeme na nahrávku z monitoru od reportérů německého PC Games Hardware, je srovnání od inženýra společnosti Nvidia.

Dává totiž vedle sebe grafiku nové technologie raytracingu (včetně globální iluminace) a tradiční rasterizace za pomoci efektu SSAO a "předem upečeného" nasvícení (image-based lighting).

Na rozdíl od řady obdobných videí jsou zde změny ihned patrné a nové řešení dost pomáhá atmosféře (bez něj interiéry vypadají jako průchod obydlenými tunely ve starých dílech Metro).

Navíc prý vše takto běželo plynule v reálném čase na jediném GPU a vývojáři s tím měli méně práce.

Zajímavé je i porovnání živě hraného E3 2017 dema s raytracingem v tom samém prostředí:

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah