Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Co přesně zabilo True Crime?

Activision nechtěli prodělat kalhoty.

Velké (ve smyslu významné) firmy se poznají podle toho, že se s časovým odstupem dokáží veřejně ohlédnout za svými chybami a posypat si za ně popel na hlavu. Moc dobře to ví i nový ředitel Activision Publishing Eric Hirschberg, který na toto téma poskytl otevřený rozhovor Joystiqu, kde se vrátil i k důvodům zrušení městské akce True Crime.

"Protože byla hra dvakrát odložena a její rozpočet se dvakrát navýšil, musela by se stát ohromným hitem, aby se vrátily veškeré náklady na její dokončení," vysvětlil šéf Activision. A v to příliš nevěřili, tak ji raději utnuli ještě v polovině vývoje.

"Ještě před pár lety byl na trhu prostor pro mnohem více titulů, které by si dokázaly najít své publikum a mohly být pro výrobce ziskové. Ale nyní se situace změnila a prorazí jen těch pár nejlepších her, mezi nimiž by True Crime nebylo," přiznal Eric Hirschberg.

Městské akce v otevřeném světě jsou podle něj žánrem, kde panuje opravdu vysoká konkurence a vznikají zde nejlepší hry na světě. Jinými slovy, vyvinout takovou kvalitní hru patří mezi nejobtížnější úkoly. Tvůrci ze studia United Front Games na to neměli a pak museli propouštět.

Read this next