Skip to main content

Benchmarky už vypuštěného Overdrive režimu z Cyberpunk 2077, který není perfektní ani pro každého

Včetně průletu hezčím městem od Digital Foundry.

Jak možná víte, Cyberpunk 2077 od společnosti CD Projekt Red je již nyní jednou z technologicky nejpokročilejších her, která využívá několik technik ray tracingu k vykreslení obrovského a detailního města budoucnosti. Včera vyšlo pro PC verzi společně s patchem 1.62 technologické preview zvané Overdrive, které přineslo do hry plnohodnotný ray tracing, jinak známý jako path tracing.

Vylepšeny jsou odrazy, stíny, ambientní okluze i další světelné efekty. Režim Overdrive tak dává nahlédnout do budoucnosti herní grafiky. Majitelé GeForce RTX řady 40 Cyberpunk 2077 mohou využít NVIDIA DLSS 3 ke znásobení výkonu.

Nvidia zveřejnila několik benchmarků tohoto módu, který zapnete v Settings - Graphics - Quick Preset. Výčet všech změn je zde.

Jakub Knapik, viceprezident a globální umělecký ředitel společnosti CD Projekt Red, představuje detailně nový režim ve článku na stránkách GeForce.com. Souhrn informací přináší také nové 4k video:

Tvůrci varovali, že Overdrive zatím není perfektní, protože to je tak nové řešení a fundamentálně odlišné od toho, co se používalo dříve: "Hráči mohou narazit na nějaké problémy, proto to nazýváme jen technologickým preview. Je to vize budoucnosti, o níž se chceme podělit, a jsme odhodláni na všem dále pracovat a vylepšovat to."

CD Projekt Red souběžně varoval, že tato funkce je dostupná jen na nejvýkonnějším hardware.

Specialisté z Digital Foundry, kteří včera přinesli technický rozbor, jinak během hraní natočili tolik materiálů, že se rozhodli je ještě využít v dodatečné tůře po Night City - tedy v dalším desetiminutovém videu (4K 60FPS na RTX 4090):

Read this next