If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Co přesně zabilo True Crime?

Activision nechtěli prodělat kalhoty.

Velké (ve smyslu významné) firmy se poznají podle toho, že se s časovým odstupem dokáží veřejně ohlédnout za svými chybami a posypat si za ně popel na hlavu. Moc dobře to ví i nový ředitel Activision Publishing Eric Hirschberg, který na toto téma poskytl otevřený rozhovor Joystiqu, kde se vrátil i k důvodům zrušení městské akce True Crime.

"Protože byla hra dvakrát odložena a její rozpočet se dvakrát navýšil, musela by se stát ohromným hitem, aby se vrátily veškeré náklady na její dokončení," vysvětlil šéf Activision. A v to příliš nevěřili, tak ji raději utnuli ještě v polovině vývoje.

"Ještě před pár lety byl na trhu prostor pro mnohem více titulů, které by si dokázaly najít své publikum a mohly být pro výrobce ziskové. Ale nyní se situace změnila a prorazí jen těch pár nejlepších her, mezi nimiž by True Crime nebylo," přiznal Eric Hirschberg.

Městské akce v otevřeném světě jsou podle něj žánrem, kde panuje opravdu vysoká konkurence a vznikají zde nejlepší hry na světě. Jinými slovy, vyvinout takovou kvalitní hru patří mezi nejobtížnější úkoly. Tvůrci ze studia United Front Games na to neměli a pak museli propouštět.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article
Awaiting cover image

True Crime

PS3, Xbox 360, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments