Jak by vypadal Skyrim na Unreal Engine 5
Vesnice prokoukla.
Vznik takového projektu je vysoce nepravděpodobný, na to je Bethesda moc zaneprázdněná, nikomu cizímu to nesvěří, beztak preferuje vlastní technologie a re-edic hry už byl nespočet.
Přesto není špatné se jen tak zasnít, jak by teoreticky mohlo vypadat legendární fantasy RPG převedené na nejmodernější engine současnosti od Epicu.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/skyrimnextgen.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Tento úkol si před sebe vytyčil Christian Gomm, grafik prostředí z Myrkur Games, který ve volném čase, pro své zdokonalení i do profesního životopisu udělal malou ukázku.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/unrealscena.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
The Elder Scrolls V: Skyrim na Unreal Engine 5 je průletem známou vesnicí Riverwood u řeky, za použití geometrického systému Nanite a podkladů na bázi photogrammetry. Většina věcí na scéně má 100 tisíc až 15 milionů polygonů.
"Obsahuje to směs mých vlastních materiálů a podkladů, megascanů, stromů Speed Tree a Spruce z tržiště Unrealu. Vytvoření mi zabralo pár dnů, ale pak to trochu zpomalilo, jak jsem přidával další a další povrchy kamenů či křoví," uvedl talentoaný autor.