Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Ubi: Pro nové značky je lepší digitální distribuce

From Dust tam uspělo a chystají se další.

Ubisoft začíná zřejmě razit novou strategii - nové a nezavedené značky je podle nich lepší vydávat v ryze digitální formě, nikoliv v krabici.

Podle Ubisoftu je vydání nové značky přes digitální distribuci menší riziko, než se snažit soupeřit v kamenných obchodech se zavedenými značkami.

"Pokud máte hru v krabici a nemáte Metacritic 90 a miliony fanoušků, tak je vydání zcela nové hry velmi riskantní. Podívejte se na From Dust. Toho jsme na XBLA a PSN prodali půl milionu kusů. Proč? Protože jsou tam levnější ceny, ale také proto, že to bylo něco nového a lidé využívající digitální platformy jsou novým značkám otevřenější," řekl pro MCV Thomas Paincon, publishingový manažer pro digitální hry Ubisoftu.

Podle Paincona je také výhodnější spouštět digitální hry v době, kdy se toho v kamenných obchodech příliš neděje, tedy například v první polovině roku, nebo před zářím. Od září totiž začnou obvykle na pultech obchodů pomalu přistávat ty největší hity daného roku.

Ubisoft se tak s novými značkami bude na digitální distribuci zaměřovat více a více. Pouze pro digitál se chystá například znovuoživené I Am Alive, Shoot Many Robots, Babel Rising a další. V Ubisoftu se prý v současné době chystá přes deset stahovatelných her a ve spoustě případů se má jednat právě o zcela nové značky. Možná i proto škoda, že nový a znamenitý Rayman: Origins Ubi nevydal i digitálně (Eurogamer dal 9/10). Krabicové prodeje této hry jsou totiž stále velmi malé.

Videorecenze From Dust.

Read this next