Bude v Crackdown 3 stále ta dynamická destrukce města?

Už na něm dělá jediné studio.

Ne, tohle není nějaký další průšvih nad rámec toho přiznaného odkladu na únor 2019. Spíš jen upřesnění určitých změn a pár nových otazníků.

Na Crackdown 3 (Alza.cz) již vůbec nepracují jeho původní tvůrci ze studia Reagent Games a zakladatel série Dave Jones, dříve odešlý do Epicu, i s Cloudgine.

Vypátral to Polygon, který se je pokoušel kontaktovat, když byl jejich Twitter mrtvý od 2017, ale odešel s prázdnou. Posléze mu vše oficiálně potvrdil Microsoft.

Jediným studiem, který na xboxové-PC exkluzivitě nyní dělá, jsou tak Sumo Digital.

Podezřelá situace však panuje okolo zapojení Jonesovy firmy Cloudgine a hlavně přítomnosti té dechberoucí cloudové technologie pro dynamickou destrukci celého města ve zběsilém multiplayeru, což všechny dostalo při předvádění v letech 2014-2015.

"Ve hře to pořád je, ale nechci zabíhat do hloubkových technických detailů. Na E3 jsme toho moc ze hry neukazovali, schováme to na později v letošním roce," odvětil šéf Microsoft Studios, Matt Booty.

Samozřejmě se na mysl vkrádá otázkou, zdá právě tohle nebylo tím důvodem, proč Amazon před pár týdny zrušil předobjednávky - tedy že se vlastnosti hry možná změnily natolik, že už může jít ve finále o něco jiného, než si zákazníci před mnoha lety objednali (?).

Více čtěte: Dechberoucí tech-demo destrukce prostředí v Crackdown 3, Crackdown 3 spotřebuje výkon až dvaceti Xbox One, Crackdown 3 jde na výbuchy vědecky.

1

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna