Vytvořit The Last of Us 3 by bylo ještě mnohem těžší než dvojku

Myslí si to šéf studia.

Vzhledem k rekordním prodejům je logické, že se tato otázka opět objevila na stole. Pár týdnů po dřívějším hlasitém uvažování Naughty Dog.

Další vyjádření na téma případného The Last of Us 3 poskytl kreativní ředitel Neil Druckmann pro Indie Wire.

Podle něj by eventuální třetí díl postapokalyptické série musel projít stejnou interní zkouškou, jako tomu bylo u dvojky, což prý nebylo vůbec jednoduché.

"Když jsme udělali první The Last of Us, mohli jsme si do něj dát, cokoli jsme si umanuli, protože hráči neměli žádná očekávání. Jenže teď, když už jsou zvyklí na určité postavy či témata, bylo by to mnohem složitější."

1

Narážel tím logicky na různé zvraty v příběhu dvojky, kteří mnozí nevydýchali a kritizují za ně scénáristy, například tzv. review-bombingem.

Když prý americké studio navrhovalo The Last of Us 2, museli najít něco, co ospravedlní jeho vznik a co bude odpovídat emocionálnímu jádru z jedničky. Když by se jim toto nepovedlo v budoucnu, neexistuje prý žádný důvod, proč se pouštět do trojky.

"Najít to pravé ořechové pro dvojku bylo mnohem obtížnější než u jedničky, a když bychom měli udělat trojku, bylo by to exponenciálně těžší," domnívá se Druckmann.

I kvůli tomu, že hráčům toho bylo o pozadí příběhu či vzniku nákazy už tolik objasněno v dosavadních hrách. Tudíž by vývojáři pro případné The Last of Us 3 museli vykoumat, jak uchopit nový zážitek, aby měl po příběhové stránce stejný emocionální dopad. Na to prý zatím nepřišli, ale jistě se tím jistě budou ještě zabývat.

Sony by určitě ráda, ať něco dalšího vznikne, když se dvojka prodává jak rohlíky, ale zase je natolik rozumná, že nebude tvůrce do něčeho tlačit, to by se nikomu nevyplatilo. Ze slov kreativního mozku Naughty Dog bychom si tipnuli, že se spíš teď pustí do nějaké nové značky, kde budou mít naprostou volnost, čteme-li mezi řádky správně.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Oficiální propagační materiál Sony ukazuje černý model PS5

Zjevně jen Photoshop, ale poprvé něco takového schváleného od obchodu.

Obrázky z remaku Stalkera do Unreal Engine

Jediný amatérský tvůrce se snaží o autenticitu a atmosféru.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna