Kolik hodin zatím nahrál hlavní tester Cyberpunk 2077?

+ o raytracingu a počtu zhlédnutí.

Že tato polská hra rozhodně nebude trpět ohledně trvanlivosti, to je asi každému dávno jasné, nemluvě o zkušenostech s herní dobou Zaklínače 3. Nejnovější důkaz o tom přinesl Lukasz Babiel.

Vedoucí testovacího oddělení z CD Projektu Red nyní odtajnil, že má v Cyberpunk 2077 zatím nahráno už 175 hodin, aniž by ho dokončil.

Jednomu fanouškovi na Twitteru odpověděl následující s tím, že taková masivní investice času nebude povinná pro každého hráče:

"Jde pouze o jeden z mých pomalejších průchodů hrou na nejtěžší obtížnost, kdy se snažím hrát více stealth než obvykle, všechno lootuji a používám všechny vlastnosti, co hra nabízí".

Zatímco se pátrá po tom, kdo je viníkem úniku krabicové PS4 Pro verze, která už byla odvysílána na internet dlouhé týdny před oficiálním vydáním, dozvěděli jsme se o tomto budoucím hitu několik dalších drobků.

Třeba že Cyberpunk 2077 nebude v době vydání podporovat raytracing na grafických kartách od AMD, pouze na těch od Nvidia.

Oznámil to Marcin Momot s tím, že chystají nápravu: "Pracujeme společně s AMD na tom, abychom tuto funkci nabídli co nejdříve, jak to je jen možné".

Poslední pětiminutový sestřih z minulého týdne jinak za pouhé tři dny nasbíral neuvěřitelných 21 milionů zhlédnutí na YouTube.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Poslední aktualizace Wrath: Aeon of Ruin v Early Access

Ponořte se do dlouho zničených lesů.

Lednové přírůstky na službě GeForce Now

Jedná se o těchto 23 titulů.

Ylands od Bohemia Interactive hlásí výsledky soutěže

Creators Competition o nejlepší uživatelský obsah + video.

Dosud nespatřené starší koncepty pro Elden Ring

Interní od grafika, který pro Digic Pictures nevědomky dělal na oznamovacím traileru z E3 2019.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna