If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Fungování systému SMART v Brink

Vysvětlení nového pohybu v terénu.

Na sešlosti Eurogamer Expo bude každý den mít svou prezentaci hry Brink Paul Wedgwood, šéf Splash Damage a zároveň herní režisér projektu. První jeho setkání s herními fanoušky dnes proběhlo v Leedsu a prozradil pár zajímavých informací. Kromě toho, že Brink bude v PC verzi podporovat dedikované servery (viz. kontroverze o vyhození dedikovaných serverů v Modern Warfare 2), vysvětlil také fungování SMART systému ve hře.

SMART je zkratka pro Smooth Movement Across Random Terrain, čili něco jako "snadný pohyb po náhodném terénu". Pokud budete ve hře držet tlačítko pro SMART, hra za vás bude překonávat překážky v terénu ve hře. Přeskakovat, podlézat, vylézat a podobné. Je ale samozřejmě zcela na vás, jak budete chtít hru ovládat. Na jednom příkladu v letištní hale ukázal, jak lze překonat bezpečnostní terminál. Můžete jím proběhnout, čímž se spustí poplach. Můžete ho ručně podlézt nebo ho při držení tlačítka SMART přeskočíte.

Paul Wedgwood ukázal na Eurogamer Expo také, jak si můžete upravit svou postavu a představil divákům level s názvem Container City. Ukázal, jak získáváte různé mise a jak různé typy misí podněcují hráče, aby zkoušel nové věci – jiné třídy postav, taktiky, zbraně a nástroje.

Tagged With

Comments