Death Stranding dostává podporu technologie NVIDIA DLSS 2.0 zvyšující výkon

+ nové PC screenshoty a trailer.

PC verze Death Stranding, která má vyjít 14. července 2020, bude využívat technologii NVIDIA DLSS 2.0. Majitelé GPU GeForce RTX, které jako jediné na trhu tuto funkci podporují, se mohou těšit na výrazné zvýšení výkonu při jejím zapnutí. Získají 100+ FPS při rozlišení 1440p nebo hladkých 60+ FPS ve 4K na všech GPU GeForce RTX.

„Je to jeden z neúspěšnějších titulů poslední doby a vzbudil řadu pozitivních ohlasů mezi fanoušky i odbornou kritikou. Stojí za ním legendární herní vývojář Hideo Kojima se svým studiem Kojima Productions," připomíná tiskovka.

Nový trailer:

„Death Stranding již má pověst hry s ohromující vizuální stránku, ale NVIDIA DLSS 2.0 pomáhá učinit z jejího PC debutu něco výjimečného. Mimořádný výkon, který NVIDIA DLSS 2.0 do DEATH STRANDING přináší, umožňuje hráčům plně využít obrovský grafický potenciál PC platformy a dosáhnout vyššího nastavení grafiky i rozlišení. Tím naplňuje vizi, kterou pro tuto hru máme," říká Akio Sakamoto, CTO studia.

Hra běží na Decima Engine společnosti Guerrilla Games, který se tak stává nejnovějším herním enginem využívajícím výhod NVIDIA DLSS 2.0.

999

Nejnovější hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex Super Gamer 2020.

Jde o další významný titul podporující technologii DLSS, což jen ilustruje důvěru, jakou do ní vývojáři vkládají.

Nové PC screenshoty:

1
2
3

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Příštími PC hrami zdarma budou Abzu a Rising Storm 2: Vietnam

+ říjnové duo k PlayStation Plus velmi zaujme.

Opětovný pohled na PS5 exkluzivitu Returnal

Neustále se měnící cizácká planeta v third-person střílečce.

Crash Bandicoot 4 moc frustruje a trpí neduhy her z 90. let, praví recenze

Souhrn názorů na zítra vycházející plošinovku.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna