Skip to main content

Prodejnost Death Stranding ve Velké Británii

+ kompletní soundtrack.

Ledacos naznačil už včera insider o stavu v Americe, dnes jsme ohledně komerčních výsledků novinky Hideo Kojimy zase o malinko chytřejší, protože byla jako každé pondělí zveřejněna hitparáda krabicovek z Velké Británie.

Bohužel ani ta není příliš vypovídající, protože postupem času neustále roste podíl digitálních verzí (a klesá význam krabicovek), tudíž srovnávat výsledky nějaké PS4 exkluzivity z listopadu a dubna je jako míchat hrušky a jablka.

Zjištění je jasné: Death Stranding nepropadl, ale ani není bůhvíjakým mega trhákem, aspoň soudě dle kamenných obchodů s fyzickými nosiči.

Jiná nová značka Days Gone z vlastní produkce Sony byla v Británii během startovního týdne o 36 procent úspěšnější (tedy opak situace v Americe). Což není vzhledem k početné fanouškovské základně (hardcore příznivci, kteří si koupí od tohoto tvůrce úplně vše), předpokládanému propadu v dalších týdnech a mediální masírce moc dobré. Oproti tomu Days Gone se ničím takovým pyšnit nemohlo, ale zase mělo lákavější téma zombíků a lidé dopředu více věděli, o čem je hratelnost.

Na druhou stranu může slavného designéra hřát u srdce, že Death Stranding je z letošních nových značek tou druhou nejprodávanější v době vydání. Nadále platí, že na závěry je příliš brzy, možná je zatím neví ani v Sony, kde teprve sčítají data z jednotlivých regionů a prodejních kanálů.

Dlouhý ocas má Call of Duty: Modern Warfare, držící se v Británii na první příčce i v dalším týdnu, a s počtem kusů o 26 procent vyšším než loni Black Ops 4 touto dobou.

Need for Speed: Heat debutovalo až na páté příčce žebříčku a s odbytem o 41 procent méně kusů než před dvěma lety u Need for Speed Payback, ale tady opět musíme zdůraznit, že v tom nejsou započítány stále rostoucí digitální verze.

Níže ještě kompletní soundtrack Death Stranding:

Watch on YouTube

Read this next