If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Sebekritika tvůrců Atomic Heart a plány s DLC

Má dost malý tým.

Zakladatel ruského studia Mundfish a šéf projektu Robert Bagratuni poskytl rozhovor WCCFtech o blížící se únorové bombě.

Přiznal tam, že měli moc velké ambice a že museli opustit některé své nápady, včetně těch velkých. A to z důvodu, že vysoké ambice nebyly sladěny s realitou, což ne vždy bylo snadné pochopit a přizpůsobit se tomu.

Na Atomic Heart totiž pracuje jen 130 lidí, což není na takový projekt tolik.

"Od začátku jsme věděli, že chceme vytvořit něco výjimečného a unikátního. To se týká příběhu, struktury i mechanismů. Nicméně časté odklady vydání byly kvůli našemu mládí, ambicím, inovacím a novým technologiím," vysvětlil.

Za oběť tomu padl třeba multiplayer, který ve hře žádný nebude.

Čtyři budoucí DLC (nárok na ně mají i majitelé dražších Gold či Premium edic) budou o rozšíření singleplayerového zážitku v nových oblastech, s dalšími úkoly, hádankami, nepřáteli i příběhy.

Počítá se prý se zvětšením jak otevřeného světa, tak s novými vnitřnimi komplexy a laboratořemi, kde se hráči dozví více o pozadí všeho.

Byli jsme však ujištěni, že to klíčové z původní vize v základu Atomic Heart zůstane. Bude to vyprávění, kterak se technologie vymkly kontrole a jak se s nimi člověk utká. Klíčové bude i vtažení hráče do děje a bojové mechanismy, například pocit ze střelby.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Atomic Heart

PS4, Xbox One, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments