No Man's Sky Články

Odhalení No Mans Sky Beyond

Ambiciózní rozšíření online části.

Studio Hello Games zaslouží pochvalu, že namísto přípravy pokračování (to by je asi fanoušci sežrali zaživa) už několikátým rokem stále vylepšují původní No Man's Sky a i tento nový update bude pro všechny přístupný zdarma. Ostatně tahle strategie se jim vyplácí, protože díky ní po updatu Next prý loni přivítali několik milionů nových hráčů.

No Man's Sky konečně i pro Xbox

+ update Next i pro ostatní.

Dva roky nakonec bude trvat konzolová exkluzivita ambiciozní vesmírné simulace od Hello Games, což zase tak dlouhá doba není vzhledem k faktu, že se Sony podílela na financování jejího vývoje i masivně pomohla např. s marketingem.

No Man's Sky na PC ve stejný den jako PS4

Skvělá, nečekaná zpráva.

UPDATE - tak tohle je nářez. Na noční konferenci PC Gaming Show jsme se dozvěděli, že No Man's Sky vyjde souběžně na PC a PS4, tedy ve stejný den na obou platformách. Dosud se přitom mělo za to, že hra má mít časovou exkluzivitu a že si PCčkáři nevyhnutelně budou muset počkat, když ji dlouhodobě financuje Sony.

PREVIEW: Detaily o fungování No Man's Sky

PREVIEW: Detaily o fungování No Man's Sky

Objevování celé galaxie je více onlinovkou, než se myslelo + obrázky.

Víkendové odhalení nové průzkumné simulace No Man's Sky, jestli vůbec jde nějak takto ve stručnosti definovat, vyvolalo spoustu pochybností, jak může tak malinký tým naplnit svou ambiciozní vizi. Dnes jsme se dozvěděli další podrobnosti ze zahraničních preview na EG, Polygonu či Joystiqu.

Vedle bojů ve vesmíru a na povrchu planet tu bude dokonce i těžba surovin, ale tvůrce zdůrazňuje, že hra ani tak není o těchto jednotlivých vlastnostech, nýbrž o pospojování všeho dohromady. Při kladení důrazu na průzkum podivných, nebezpečných světů a vyvarování se klišé o vesmírných mariňácích a opuštěných městech.

No Man's Sky bude obsahovat celý vesmír k prozkoumání, zpočátku kdesi v dálkách, ale postupně se mohou hráči prokousat k jeho centru, budou-li spolupracovat, zvládnou-li obtížné úkoly a budou-li silní. Každá planeta a její přilehlý hvězdný systém mají být generovány náhodně, ale tak, aby to z hlediska její (unikátní) flóry a fauny dávalo smysl.

Číst více...